אימון אישי להעלאת הביטחון העצמי

מכירים את זה שאתם רוצים לדבר אבל משתתקים? התת מודע מנהל אותך – כן כן 

"אני רוצה לומר הרבה דברים וברגע האמת הם לא יוצאים. אני מנסה לנהל שיחה ולהקשיב, אבל התסכול והכעס יוצרים פיצוץ. אני לא מבין מה קורה לי. אבל אני כן יודע שזה צריך להשתנות. …"

מזדהים עם הדברים? מרגישים שזה נוגע בכם?

אימון אישי להעלאת הביטחון העצמי בשיטת סאטיה

מהי שיטת סאטיה?

סאטיה-בסנסקריט: קשב עמוק. בפאלית: אמת.

"הדרך הכי טובה להתמודד עם פחד זה לעבור דרכו"
(טוני רובינס)

במהלך האימון, האדם לומד להכיר את עצמו לעומק. להבין מה מפעיל אותו, מה גורם לתגובות שלו. לא לקחת ללב כל דבר שאומרים לך, ולהתמודד עם רגשות קשים כמו בושה, פחד, מתח ולחץ, למה הוא נפגע לעיתים. ולהגיב ממקום רגוע ולא אימפולסיבי. לשנות הרגלים, להתמקד בדברים הטובים, להעצים את ההצלחות, להעריך את מי שהוא, להימנע מביקורת ושיפוטיות כלפי עצמו ולסלוח לעצמו כך הוא מאפשר קרקע פוריה ליצירת מערכות יחסים מיטיבות עם כל אחד.

איך אומרים "לא" ונשארים בחיים?

איך אומרים "לא" ושומרים על יחסים?

איך לא להיפגע מכל דבר?

באימון בשיטת סאטיה אנחנו עובדים:

  • על התגובה של המתאמן, מי הוא בכל רגע ורגע, איזה אדם פוגשים כשפוגשים אותו.
  • על הפערים שהמתאמן חווה בין מה שהוא רוצה, לבין מה שקיים במציאות על ידי מפגש עם הדפוסים וההרגלים ששמרו עליו והיום כבר לא משרתים אותו.
  • אנו שמים לב לנשימה, לשפה ולתחושות הגוף, מה שעוזר למתאמן ליצור בהירות, להתבונן פנימה ולא "לברוח החוצה", לאחרים, לנסיבות החיים.

אנשים חיים שנים רבות בתחושה של "זה הגורל שלי, ככה אני ואין מה לעשות". החדשות הטובות שניתן ללמוד ולשנות את התחושה ולהעלות את הביטחון והערך העצמי.

"גדולתם של אנשים נמצאת בתוכם פנימה"
(נטאלי בן דוד אלנתן)

אני מאמינה שהתשובות נמצאות אצל המתאמן ואנו חושפים אותן במהלך האימון, מתוך תפיסת אחריות ואמונה שהוא יודע מה טוב עבורו ופועל לפי רצונותיו.

אתה המושך בחוטים –

"גורל הוא לא עניין של מזל, אלא עניין של בחירה"

(ווילאמם ג'נינגס ברייאן)

אם אתה מרגיש שאתה מחוייב לשינוי, זה הזמן לקחת אחריות אישית ולשים את עצמך בפרונט,  ולהתחיל תהליך אימוני שייקח אותך למסע מרתק בו תוכל להכיר את האפשרויות הטמונות בך ולהביא אותם לידי ביטוי בחיים.

אני מזמינה אותך לפגישת אבחון ראשונה – בה נוכל להבין מה הקשיים שחוסמים אותך, ולפיה לקבוע תכנית אימונית במהלכה תגיע לתובנות שיעזרו לך לבטא את עצמך בכל מקום ומול כל אחד.

התכנית כוללת פגישות חד שבועיות במשך כשעה בהן אנחנו מתמקדים ומעצימים את החוזקות ומשחררים את העכבות אשר מנעו ממך עד היום להגשים את עצמך.

זה לא קסם, אבל זה תהליך בטוח ומוכח ששינה לאנשים את החיים.

שנדבר ?

צרו קשר כבר עכשיו:
052-2552741
מיקום: ראשון לציון

אתי גרשי

נעים להכיר, אני אתי גרשי חריף. מאמנת אישית משנת 2016. במהלך שנות האימון שלי, עזרתי לאנשים רבים להעריך את עצמם ולהעלות את הביטחון העצמי שלהם ולגרום להם לשינוי. להמשך קריאה עליי

מה אומרים המתאמנים שלי ? לחצו כאן 

הנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות ופונה לכולם

הקליניקה בראשון לציון